Els equips docents ens han fet arribar les seves propostes per tal de seguir aprenent a l’estiu. En trobareu de consolidació, d’aprofundiment i per fer nous aprenentatges. Cliqueu aquí per descobrir-les!
Bon estiu per a tothom! Descanseu i compartiu en família. Gaudiu molt! Ens retrobem al setembre!


Comentaris recents