El dimecres 4 de desembre els alumnes de Probleu vam anar a veure dues exposicions al Museu de les ciències naturals (també conegut com Museu Blau) relacionades amb la importància de l’aigua al món i perquè la necessitem.
La primera exposició van ser dos vídeos explicatius sobre importància de la biodiversitat de flora marina que ens beneficia i que sense aquesta no podríem viure, més en concret, els coralls productors d’oxigen que són destruïts per culpa del canvi climàtic.
I la segona exposició era constituïda per una sala interactiva amb jocs que relacionaven la presència d’aigua amb la vida quotidiana, amb l’objectiu de conscienciar sobre la seva importància i presència en cas.
Va ser unes exposicions molt interessants per als nostres projectes i agraïm al Museu Blau per haver-nos oferit aquesta oportunitat.
![]() |
![]() |





Comentaris recents