Projecte Aules compartides

L’alumnat de 1r de Batxillerat ens hem sumat al projecte Aules compartides. Amb aquest projecte, estudiants de la UAB i del nostre centre hem fet una recerca sobre com vivim la ciutat segons gènere, edat, classe social, sexualitat, ètnia, cultura i habilitats físiques i mentals. Aquest… Llegeix més»

Nous representants al Consell Escolar

Benvolguda comunitat educativa del Pau Claris, els resultats de les eleccions al consell escolar són les següents. Sector famílies: Sergi Brió Zamora. Sector alumnat: Aila Bedoya i Leo Chiantore. Sector professorat: Montse Teixidor, Enric Rios i Miquel Gené. Sector PAS: Felipe Padierna. Sector PAE: Núria Gómez. Moltes gràcies per a la vostra participació i enhorabona als… Llegeix més»

Coneixem Ciutat Vella

A l’Aula d’Acollida hem sortit per conèixer el bo i millor de Ciutat Vella. Quin matí més maco per fer pinya i saber més sobre El Born, Santa Maria del Mar, la plaça Sant Jaume, la Boqueria, la Biblioteca de Sant Pau i Santa Creu,… Llegeix més»

Erasmus+ a 3r de l’ESO!

We start the Erasmus+ project Smooth sailing towards a sustainable city by designing our logo. We’ve already chosen our logo for the project. Thank you Manuela Metri Assis Dos Santos for designing this wonderful logo! #SEPIE #Erasmus+ @inspauclaris

El curs 2021-22 ja comença!

Per iniciar amb energia renovada aquest curs 2021-22 fem una jornada de sortides plenes d’entusiasme. Tot el Pau Claris es posa en moviment! Visitem els Tres turons, la platja, Montjuïc… Som-hi que això només ha fet que començar!