Feliç 2021

POTSER NADAL

Potser Nadal és que tothom es digui
a si mateix i en veu molt baixa el nom
de cada cosa, mastegant els mots
amb molta cura, per tal de percebre’n
tot el sabor, tota la consistència.
Potser és reposar els ulls en els objectes
quotidians, per descobrir amb sorpresa
que ni sabem com són de tant mirar-los.
Potser és un sentiment, una tendresa
que s’empara de tot; potser un somriure
inesperat en una cantonada.
I potser és tot això i, a més, la força
per reprendre el camí de cada dia
quan el misteri s’ha esvanit, i tot
torna a ser trist, i llunyà, i difícil.

Miquel Martí i Pol, Per preservar la veu. Barcelona: Mall, 1985.

(per llegir els missatges cliqueu a la foto)

Fem Música de 3r d’ESO

El conjunt instrumental Fem Música de 3r d’ESO de l’institut us volem felicitar el Nadal amb la nadala “Santa Nit”

Carrilló:
Judith Millán
Metal·lòfon soprà:
Michelle Aileen Giraldo
Metal·lòfon contralt:
Nassima Belarbi
Xil·lòfon soprà:
Pol Montesinos
Xil·lòfon contralt:
Ashad Ayub
Aleko Gelashvili
Teclats:
Reichell Tatiana Escalona
Dayana Cecilia Lúquez
Julia Rosino
Caixa xinesa, triangle i carrilló
Alejandra Vivanco
Triangle i caixó flamenc
Miguel Cortés
Guitarra:
Julia Pozas
Frederic Blanco
Arrenjament i direcció musicals
Frederic Blanco

L’Infanta i El Gran Recapte

L’alumnat de 4B en l’Aprenentatge i servei comunitari: Necessitats bàsiques per tothom ha participat enguany en la 12ª edició del Gran Recapte d’aliments fent una activitat a l’aula.

El Gran Recapte d’aliments 2020 es va iniciar el 16 de novembre i s’acabarà el 16 de desembre. Fins el 16 de desembre estaran oberts els canals digitals, la web pròpia dels Bancs dels Aliments, www.granrecapteonline.com, i el canal de pagament BIZUM amb el CODI 33596.

Si pots … COL·LABORA-HI!!!

Dia contra la violència masclista

El districte de Sant Martí ja fa anys que celebra un concurs de còmic jove per a la prevenció i l’erradicació de les violències masclistes i l’Institut hi participa. El curs passat vàrem fer-ho amb alumnes de 2n d’ESO, que enguany ja estan a tercer, i de resultes de la seva feina i va haver 8  alumnes seleccionats que  van rebre un reconeixement. El passat dilluns dia 23 de novembre vàrem celebrar un acte a l’auditori conjuntament amb l’Ajuntament.
Podeu veure l’acte en aquest link
Felicitem a tot l’alumnat perquè va ser una de les tasques fetes en confinament i en aquestes circumstàncies  té encara més valor.
Mireu  els còmics guardonats a l’instagram   artinfanta

Podeu veure més fotos de l’acte aquí

Els exalumnes ens donen alegries

Us presentem al Mario Mas, un brillant exalumne de l’Infanta que va obtenir el Premi al Millor Expedient Acadèmic l’any 2013.

El Mario va ser representant de l’alumnat al Consell Escolar del centre des que feia 2n d’ESO fins que va marxar del centre a 2n de Batxillerat.

Quan va marxar del centre va estudiar doble grau en dret espanyol i francès de l’UAB i la Universitat Toulouse 1 Capitole (1r i 2n de carrera a Barcelona; 3r i 4t a Toulouse).

Va obtenir el grau en Dret a Espanya amb premi extraordinari de grau, la llicenciatura en Dret a França i un Màster en Dret International també a França, en els dos casos amb menció summa cum laude.

Després va estudiar un Màster d’Advocacia i un altre Màster in International Bussiness Law a ESADE amb una beca ESADE Talent Scholarship.

Des que va acabar els màsters al juny del 2018 treballa a Cuatrecasas com advocat i forma part d’un programa
internacional al despatx, el Programa Pro Abogacia Internacional.
Ara ha aconseguit la Beca Fulbright Ampliación de Estudios. Tasca no gens  fàcil perquè és una convocatòria de
només 22 beques per a totes les àrees de coneixement.
Amb aquesta beca en Mario anirà a fer un màster als Estats Units
És un goig compartir amb tothom les alegries que ens donen els exalumnes de l’Infanta i que se’n recordin
de nosaltres quan aconsegueixen grans objectius.

L’Infanta es mou

A l’hora del patí i dins del nostre Projecte “L’Infanta es mou” ens organitzem per espais. Tots i totes junts, però amb distància, mans i mascareta.

Ho heu fet genial !!!!!

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu pel curs 2020-2021

El termini de presentació per a les famílies és fins el 30 de setembre del 2020.

Els enllaços són els següents:

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y FORMACIÓN PROFESIONAL.