XXIV TROBADA DE CORALS DE SECUNDÀRIA

XXIV Trobada Corals

El passat 15 de maig el nostre Grup Coral va participar en la XXIVena edició de la Trobada de Corals de Secundària de les Terres de l’Ebre. Els nostres cantaires van interpretar “Demons” d’Imagine Dragons al costat de les corals de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Tortosa, l’Institut de l’Ametlla de Mar, l’Institut de Gandesa, l’Institut de Roquetes i l’Institut de Tecnificació d’Amposta.

L’acte es va celebrar a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa i va comptar amb la col·laboració de l’Orquestra del Conservatori de Grau Professional de Música i l’animació dels alumnes de l’Institut Joaquín Bau de Tortosa. Finalment, la directora territorial d’Ensenyament, Manolita Cid, va fer entrega d’uns diplomes commemoratius i tots plegats van cantar Persones iguals, Els Segadors i el Cant de la Trobada.