ACTIVITAT DE LECTURA AMB 2n ESO A

Activitat lectura 2ESOA

Antoni Manel MuñozEl dia 21 de maig, dilluns, els alumnes de 2n d’ESO A van compartir la classe de llengua catalana i literatura amb Amanda Ulldemolins Subirats, llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquesta filòloga ha estat l’assessora lingüística del llibre “Soc un fréstec”, d’Antoni-Manel Muñoz Borràs (Lo Mascarat), autor d’Ulldecona.

L’activitat de lectura d’aquest 3r trimestre ha estat triada per cada alumne, amb l’elecció lliure del llibre que vulguessen llegir. L’alumne Lluc Callarisa Millan (2n A) va escollir aquest llibre per al seu treball i la filòloga Amanda Ulldemolins els ha explicat les tasques editorials d’assessorament i correcció lingüístiques que fan els filòlegs.