VIDES EN MOVIMENT, UN PROJECTE ANIMAT DE 2N ESO C

Vides en moviment és un projecte transversal dels àmbits lingüístic i artístic que s’ha dut a terme al grup de 2n ESO C, durant els mesos de desembre de 2020 i part del mes de gener de 2021. El projecte consisteix a fer un curt de la biografia d’algun personatge destacat de l’àmbit social, cultural o científic, que s’ha dut a terme en equips formats per 3 o 4 alumnes.

Des de les matèries de Llengua Catalana i d’Educació Visual i Plàstica s’ha treballat la biografia, la prosòdia, la creació de materials per a il·lustrar la biografia i la tècnica de l’Stopmotion a través de l’aplicació per a mòbil Stop Motion Studio. Ha sigut una experiència molt enriquidora per tant per a les professores (Estel Solé Castillo i Maria Llàtser Rodríguez) com per a l’alumnat de 2n d’ESO C, ja que s’han treballat les competències dels àmbits lingüístic i artístic i també les dels àmbits transversals, el digital i el personal i social.

A continuació us deixem els enllaços als diferents vídeos, així com la relació de membres de cada equip i el personatge triat per a dur a terme el projecte.

EQUIP 1 – Marie Curie

• Farah Abbas