21 DE FEBRER, DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

El nostre centre és multicultural, hi tenim alumnat provinent de diferents racons del món i que parlen moltes llengües diferents: català, castellà, àrab, amazic, romanès, ucraïnès, rus, euskera, anglès, francès, fula, hindi, quítxua, urdú…

El passat 21 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna  i per celebrar-ho hem realitzat diferents activitats.

Enguany, hem omplert les escales del centre amb refranys, dites, frases fetes en les diferents llengües que es parlen al centre. Volem agrair la participació de tots aquells que han afegit les seves frases, ja que hem descobert alfabets diferents, les diferents cultures, frases fetes i paraules que no coneixíem, etc.

A més a més els alumnes que assisteixen a les classes d’àrab han fet també la seva aportació amb frases fetes i altres mots en la seva llengua.