TALLERS D’ORIENTACIÓ LABORAL

Des del Servei d’Orientació Sociolaboral de l’Ajuntament d’Ulldecona i amb la col·laboració de l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona es realitzaran, a partir del 16 de gener de 2017, uns tallers d’orientació cap al món laboral. Destinats als alumnes i als pares d’alumnes de 4rt d’ESO, de 1r i 2n de Batxillerat i per als del Cicle Formatiu.

Aquests es realitzaran els dilluns de 19.30 a 21.30 a la sala d’actes José Córdoba del centre educatiu i seran duts a terme pels tècnics d’Inserció Laboral de l’Ajuntament d’Ulldecona.

Els tallers que es realitzaran seran els següents:

1. Orientació cap al món laboral.
  2. La carta de presentació, el currículum i l’entrevista de treball (2 sessions)
  3. Les TIC i el món laboral.
  4. Documents del món laboral.
  5. Pla d’empresa
  6. Emprenedoria (2 sessions)

Totes aquelles persones interessades cal que es posin en contacte amb l’Ajuntament d’Ulldecona (Agustí Juan-Camps o Josep Beltran).

cicles