PROJECTE SOLIDARI HAPPY SIPHAL

El nostre institut s’ha sumat al projecte solidari “Happy Siphal” que promou la Xarxa de centres educatius i solidaris per ajudar la infància en emergències i catàstrofes. La col·laboració es concreta en un acte celebrat el 21 de desembre de 2016, a l’hora del pati, en el qual el Grup Coral de l’Institut va estrenar la cançó de la campanya “Happy Siphal” i va llegir un manifest en el qual el nostre alumnat expressava les seves idees, opinions i solucions per a cooperar i ajudar la infància més desfavorida del món i que ha patit una catàstrofe natural.

Aquest acte s’emmarca dins de la commemoració del Dia Internacional de la televisió i la ràdio a favor de la infància promulgat per UNICEF per afavorir els drets a la llibertat d’expressió, que se celebra a tot el món el 9 de desembre. També es van recollir donatius per ajudar a construir un hospital infantil a Haití a través de l’ONG Bombers sense fronteres. Es van disposar guardioles i també es va vendre coc solidari, recollint més de 200€.

Tot seguit es pot veure el vídeo íntegre de l’acte.

Per saber més del projecte >>>

Happy Siphal