RECICLATGE, UNA ACTIVITAT DEL COMITÈ AMBIENTAL

Continuant amb les actuacions engegades a l’inici del present curs, per a aquest segon trimestre,el Comitè Ambiental us presenta l’activitat del RECICLATGE. Com molts de vosaltres sabreu, a l’escola i a l’institut portem reciclant des de fa més de deu anys. La finalitat no és altra que conscienciar l’alumnat de la importància que té la reutilització de les deixalles a partir del reciclatge. S’aconsegueix així evitar el consum de noves matèries primeres i l’acumulació de la brossa al medi ambient, entre altres beneficis.

Durant la setmana del 12 al 16 de febrer us proposem la tasca de comptabilitzar el nombre de bosses de cadascuna de les tipologies de deixalla que, durant els cinc dies ( de dilluns a divendres) de la setmana, s’acumulen a cada habitatge. Caldrà emplenar, per tant, la fitxa adjunta i entregar-la al tutor/a el dilluns, 19 de febrer.

Amb els resultats obtinguts es faran les oportunes valoracions per continuar insistint en aquesta tasca de conscienciació en bé del nostre medi ambient.

Descarregueu-vos la fitxa >>>

Reciclatge