DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

Dia de la Llengua Materna

Celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna, 21 de febrer, instituït per la UNESCO amb una conferència per als alumnes de batxillerat sobre Sociolingüística.

La conferenciant és l’exalumna del centre i estudiant de 3r curs del Grau de Filologia Catalana, a la Universitat de Barcelona, Maria Castell Escoto. Amb el títol  Innocència, inconsciència o ignorància? tracta sobre les actituds lingüístiques dels catalanoparlants.

Data: 2 de març a les 13h, a l’aula de 1r de Batxillerat.

més informació a Xarxanet.org

pàgina de la UNESCO

Taller cultura àrabTambé s’ha dut a terme una altra activitat consistent en l’exposició d’un mural sobre la llengua àrab, al vestíbul principal, fruit dels treballs dels alumnes que participen en el taller de llengua i cultura àrab que es realitza per les tardes amb el patrocini del Govern del Marroc. També s’han retolat algunes aules en aquesta llengua.