PREMI RECERCA JOVE PER A MARIA SORIANO

En la darrera edició dels premis Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent ha estat premiada l’alumna del nostre centre Maria Soriano Garcia que els curs passat va acabar els estudis de Batxillerat.

El treball “La llet materna és insubstituïble. Una llegenda o una realitat?” ha estat guardonat amb el Premi especial Ramon Faus i Esteve que valora treballs sobre el tema de la família en col·laboració amb el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. En l’edició d’aquest curs s’han presentat més de 270 treballs. L’acte de lliurament dels premis es farà el proper 22 d’abril de 2017 a L’Auditori de Barcelona.

Moltes felicitats a l’alumna premiada per contribuir a l’èxit i a la millora en la qualitat educativa del nostre institut.

Maria Soriano