PARTICIPEM A LA JORNADA ANUAL DE LA XARXA DE COMPETÈNCIES

El passat 1 de juliol de 2023, els docents coordinadors del programa de la Xarxa de Competències i membres de l’equip impulsor del centre, Rosa Bort, Anna Forcadell i Ricard Reverter, vam participar en la XXII Jornada anual que es va celebrar a l’auditori de les Cotxeres de Sants, a Barcelona. Vam compartir experiències sobre el treball que fem al centre sobre l’aprenentatge basat en projectes i sobre les situacions d’aprenentatge que permeten a l’alumnat assolir les competències del currículum.

Els més de 500 participants de tot Catalunya vam poder escoltar la ponència excel·lent de la professora Aina Tarabini i també les opinions plantejades en el debat de la taula rodona amb diferents companys i companyes docents de diversos centres. Un cop més, una experiència molt enriquidora.