Obtenim un Segell de Qualitat Nacional e-Twinning

Al llarg d’aquest curs tots els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat que cursen la llengua francesa com a segona llengua estrangera van participar en un projecte internacional e-Twinning. Aquest projecte s’anomenava “Élèves d’Europe– Self-profiling” i la llengua de treball i comunicació era la llengua francesa. Els centres participants en el projecte eren de diversos països d’Europa i tots teníem un objectiu comú, fer un projecte conjuntament que afavorís la comunicació i l’intercanvi cultural entre els alumnes participants.

El projecte es va desenvolupar al llarg de tot el curs i els alumnes el van valorar força positivament malgrat alguns obstacles que vam trobar-nos a l’hora de realitzar les tasques per grups internacionals i que vam poder resoldre entre tots. Ara, després d’haver donat el projecte per acabat, el Servei Nacional E-Twinning ens acaba de concedir el Segell de Qualitat Nacional, un certificat que acredita que tant professorat com alumnat han tingut una participació activa en el projecte i que tot el projecte compleix un seguit de criteris establerts per tal de valorar tots els projectes de manera objectiva.

El professorat ja ha obtingut els seus certificats i també els certificats per als alumnes participants. Aquests s’entregaran a l’alumnat un cop començat el curs 2022-23.

Si voleu veure més detalls del que s’ha fet al llarg del projecte, hem creat una web on anirem recollint tots els projectes e-Twinning que es vagin duent a terme al centre i on hi ha un resum detallat de les activitats que s’han realitzat durant aquest curs. Volem agrair la implicació de l’alumnat de llengua francesa en aquest projecte. Sense ells, aquest no hauria estat possible. Esperem poder continuar fent projectes de qualitat com aquest, que puguin donar la possibilitat a l’alumnat de posar en pràctica la llengua estrangera i d’aprendre d’una manera més significativa i, a la vegada, d’intercanviar coneixements, experiències i moltes coses més amb altres joves d’arreu d’Europa.