NOVES RUTES DE TRANSPORT COMARCAL

El dimarts, 12 de setembre, es va fer l’acte oficial d’inauguració de noves rutes de transport de la línia Alcanar-Ulldecona-La Sénia que facilitaran l’accés d’alumnes dels diferents Cicles Formatius dels tres instituts a les hores d’entrada i sortida d’aquests ensenyaments.

Aquestes noves línies són fruit d’una llarga reivindicació del nostre institut i han estat possibles gràcies a l’entesa entre el Consell Comarcal del Montsià, els respectius ajuntaments i l’empresa concessionària HIFE. Esperem que aquesta mesura ajudi a incrementar la matrícula del nostre Cicle Formatiu d’Informàtica amb alumnat procedent d’Alcanar i La Sénia.

Inauguració ruta bus Alcanar-Ulldecona-La Sénia
Els representants del Consell Comarcal del Montsià, dels ajuntaments d’Alcanar, Ulldecona i La Sénia i dels instituts respectius en el moment de la inauguració de la ruta a la parada de La Sénia.

Horaris Bus Alcanar-Ulldecona-La Sénia