ACTE ACADÈMIC D’INICI DE CURS

El dimecres, 13 de setembre, va començar el curs 2017/18 amb la recepció del alumnes per part de l’equip directiu i dels tutors. Un cop informats dels horaris, normes de funcionament i altres aspectes d’organització del centre es va dur a terme un acte acadèmic inaugural a la Sala d’Actes “José Córdoba”.

L’acte va comptar amb la participació dels periodistes Laia Beltran i Borja Duñó que van establir un col·loqui amb l’alumnat present sobre la importància de la informació, la comunicació, els mitjans que utilitzen els joves avui en dia, les xarxes socials, etc. El debat va ser molt productiu i profitós per als alumnes i molt satisfactori per als ponents.

Durant l’acte també es van atorgar diplomes en reconeixement dels alumnes amb millors expedients acadèmics durant el curs 2016/17 i també a les empreses col·laboradores en el projecte FIO i en la Formació en Centres de Treball del Cicle Formatiu. Aquestes empreses acullen els nostres alumnes en pràctiques.

Un cop finalitzat l’acte, amb les encoratjadores paraules de l’alcadessa Núria Ventura, es va donar per inaugurat el curs 2017/18.

Acte inici de curs 2017/18

Acte Inici de curs 2017/18