LLIURAMENT DELS PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ 2023

Premis MSF 2023

La cinquena edició dels premis Manuel Sales i Ferré a treballs de recerca i investigació, convocats per l’Institut Manuel Sales i Ferré i l’Ajuntament d’Ulldecona, es va cloure amb l’acte de lliurament dels guardons celebrat a la sala de plens de l’Ajuntament d’Ulldecona el dissabte, 21 d’octubre de 2023.En aquesta edició els treballs premiats han estat els següents:

• “Sub Iudice: la retirada del monument a la batalla de l’Ebre”, de l’alumne Joan Manel Ferré Vericat de l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona. Premi MSF de Sociologia.
  • “Estudi del temps de reverberació del Felip Pedrell”, de l’alumna Adriana Sainz Sampedro de l’Institut Dertosa de Tortosa. Premi MSF Terres de l’Ebre.
  • “Proposta de millora per al Trabucador”, de l’alumne Dan Viñes Rodríguez de l’Institut Els Alfacs de La Ràpita. Premi MSF Terres del Sénia.

L’acte va comptar amb l’assistència de l’alumnat premiat, amb les seves famílies, tutors i representants dels centres educatius. També va comptar amb la participació de la directora adjunta dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, Sra. Èrika Ferraté, així com de la representació municipal per part de la regidora d’Educació, Sra. Cati Brusca, i de l’alcaldessa, Sra. Núria Ventura, la qual adreçà als premiats unes paraules d’agraïment per la qualitat dels treballs i manifestà el desig de continuïtat en la convocatòria d’aquests premis en edicions successives.Des de la primera edició, els treballs presentats als premis demostren la bona feina en recerca que fan els alumnes dels centres de secundària que hi participen. En paraules de l’insigne sociòleg d’Ulldecona, Manuel Sales, representen l’èxit del nostre sistema educatiu actual on s’assoleix “l’ideal que tots, rics i pobres, rebin l’educació adequada a les seves aptituds”, garantint l’equitat i la cohesió social de la societat del nostre temps, com va recordar el director de l’institut, Ricard Reverter.

Premis MSF 2023