DISTINCIÓ PAU 2023 A NÚRIA VIOLA VALLS

Distinció PAU Núria Viola

L’alumna de Batxillerat Núria Viola Valls ha estat guardonada amb la Distinció PAU 2023 que s’atorga als alumnes que obtenen una qualificació superior a un 9 a la fase general de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU). L’acte de lliurament va tenir lloc el dissabte, 4 de novembre, a la sala Pau Casals de l’Auditori de Barcelona i va comptar amb la presència del Molt Hnble. President de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, del Conseller de Recerca i Universitats, Hnble. Joaquim Nadal i de la Consellera d’Educació, Hnble. Anna Simó.

A l’acte hi van assistir també com a invitats els familiars dels alumnes i professors o membres dels equips directius dels instituts corresponents. En el nostre cas, hi assistiren els familiars de Núria i el nostre director, Ricard Reverter. Durant els parlaments es va reconèixer el gran esforç que han fet tots els alumnes premiats per aconseguir unes qualificacions tan excel·lents, i el mateix president els va encoratjar a continuar sent tant exigents en el futur en cadascun dels camps professionals on acabaran aplicant tot el que han après.

Des de l’institut, felicitem la Núria i els seus familiars, així com el professorat que l’ha acompanyada en el seu itinerari formatiu i li desitgem tota classe d’encerts en el seu camí cap a l’excel·lència.

Distinció PAU Núria Viola