LA SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’INSTITUT

El nostre Institut s’ha afegit a les activitats de la Setmana de la Ciència en la seva 21ena edició organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació entre l’11 i el 20 de novembre. L’activitat que s’ha dut a terme, “La ciència en primera persona”, consistia en la xerrada del científic Pau Tena Vidal que portava per títol “Enginyeria informàtica, una opció de futur”.

La conferència estava adreçada a l’alumnat científic de 4t d’ESO, Batxillerat i el Cicle Formatiu de Grau Mitjà. Pau Tena, antic alumne del centre, enginyer tècnic aeronàutic i estudiant d’enginyeria informàtica, va exposar la seva experiència acadèmica i laboral i va compartir amb els alumnes alguns projectes i prototips tecnològics relacionats amb les noves tecnologies, la realitat virtual i la programació informàtica.

Pau Tena Vidal