FINAL DEL CURS 2019/20

Institut 2018

Acaba el curs 2019/20 d’una manera atípica a conseqüència de la situació epidèmica que estem vivint. S’han dut a terme totes les avaluacions com estava previst i s’ha fet el lliurament per correu electrònic de tots els butlletins de notes, amb recomanacions personalitzades per a cada alumne sobre les activitats de repàs o de reforç durant l’estiu, i d’acord amb cada ensenyament:

• Entre l’11 i el 17 de juny es van enviar els butlletins de l’avaluació final ordinària d’ESO.
  • El 8 de juny es van enviar les notes de l’avaluació final ordinària del Cicle F. de Grau Mitjà.
  • El 16 de juny es van enviar les notes de l’avaluació final extraordinària del CFGM.
  • El dilluns, 29 de juny, s’enviaran els butlletins de notes de l’avaluació final extraordinària d’ESO i de 2n de Batxillerat, i també els de l’avaluació final ordinària de 1r de Batxillerat.

El període de reclamació de notes s’acabarà el dimarts, 30 de juny, a les 14:00h. Aquestes reclamacions les haureu de tramitar directament amb el professor interessat o amb el mateix tutor/a. Si no esteu d’acord amb la solució que se us proposa, podeu adreçar un escrit a la direcció del centre enviant un missatge a l’adreça ies-manuel-sales@xtec.cat.

L’alumnat de 1r de Batxillerat amb matèries no superades tindrà opció a unes proves extraordinàries entre els dies 2 i 4 de setembre.

Per tal de poder recollir aquell material didàctic o personal que es va quedar a l’aula el dia del tancament, s’habilita el dilluns, 29 de juny, d’acord amb les següents franges horàries:

• 1r d’ESO…. de 9:00 a 10:00.
  • 2n d’ESO…. de 10:00 a 11:00.
  • 3r d’ESO…. d’11:00 a 12:00.
  • 4t d’ESO…. de 12:00 a 13:00
  • Batxillerat i CFGM…. de 12:00 a 13:00.

FESTA DE GRADUACIÓ VIRTUAL

Com és tradició des de fa molts anys, aquest curs també teníem programada una Festa de Graduació per a l’alumnat i famílies que acaben la seva etapa educativa al centre (4t d’ESO, 2n de Batxillerat i 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà). La situació provocada per la pandèmia de la COVID-19, però, ens ha obligat a suspendre aquest acte de forma presencial atès que encara no es permet fer actes a l’Institut amb el volum d’assistents que això suposaria.

Això no obstant, no vol dir que no puguem celebrar l’acabament dels estudis d’una altra manera. I hem acordat fer-ho amb una FESTA DE GRADUACIÓ VIRTUAL. L’activitat consistirà en la publicació d’un vídeo el dia 27 de juny a través d’internet (Youtube, Facebook i pàgina web) on hi haurà la participació de tots els col·lectius i, a més, inclourà l’estrena de l’Himne de l’Institut interpretat per la Coral del centre, una obra composta per l’ulldeconenca Consol Vericat Castell, guanyadora del concurs del 50è Aniversari, a partir de la lletra del professor Juanjo Roca Labèrnia. Els alumnes seran obsequiats amb una Orla de Graduació, gentilesa de l’AMPA.

TRÀMITS DE SECRETARIA

Tots els tràmits administratius de secretaria es continuaran fent de manera telemàtica (matrícula, confirmació de plaça, sol·licitud de títols, etc.) El centre romandrà tancat al públic els mesos de juliol i agost. Per qualsevol gestió es podrà trucar al telèfon 667 11 78 82 o demanar-ho per correu electrònic a l’adreça secretaria@institutulldecona.cat. En cas de ser necessària la presència al centre, la nostra administrativa us donarà cita.

LLIBRES DE TEXT DEL CURS 2020/21 I INICI DE CURS

A partir del 6 de juliol es publicaran aquí les llistes de llibres de text en paper i lectures obligatòries del pròxim curs 2020/21.

La data provisional d’inici del curs 2020/21 és el dilluns, 14 de setembre.