CARTES AMB COR

La iniciativa d’una professora catalana de demanar a tots els alumnes catalans de mostrar el seu suport als i les malaltes de Covid-19 i també al personal sanitari que està lluitant, dia a dia, contra aquesta malaltia, va ser el motiu de fer aquesta activitat que implicava diversos alumnes de Cultura i Valors de 2n i 3r de l’ESO. Aquest suport es mostraria a partir de cartes, dibuixos o vídeos.

L’activitat pretenia que els alumnes intentaren posar-se en la pell dels malalts, també en la dels seus familiars i amics, per entendre la magnitud destructiva del virus. De com aquest havia canviat la vida de moltes persones en un temps molt curt. Evidentment, també, no podíem oblidar-nos del personal sanitari, que s’han convertit en els autèntics herois i heroïnes de la societat. Quin/a jove no ha volgut ser un heroi o heroïna?

Vam decidir que no enviaríem als hospitals els treballs; millor els penjaríem a la pàgina web del centre. D’aquesta forma totes les persones que vulguin podran valorar i apreciar la feina que han fet aquests alumnes del centre.

Adrià Pitarch i Esther Iserte
Departament de Ciències Socials