EL PROGRAMA “DE MATÍ MANYANA ON TOUR” DE 21RÀDIO AL NOSTRE INSTITUT

De matí manyana on tour - 21Ràdio

El divendres, 24 de febrer de 2023, es va emetre en directe el programa “De matí manyana on tour” de 21Ràdio, des de la sala d’actes “José Córdoba” i amb la participació dels alumnes de Batxillerat coordinats per la professora Ma. José Camarasa, de Comunicació Audiovisual.

El programa despertador més matiner i viatger de les Terres de l’Ebre, presentat per David Benito i Caterina Avinyó, va emetre en directe des del nostre centre i va comptar amb la participació de l’alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura, a la qual els alumnes van poder fer preguntes. També van parlar de les xarxes socials que més utilitzen i quin tipus de contingut hi creen.

Podeu escoltar el programa enregistrat complet (a partir del minut 60′) aquí >>>