El PFI participa en la IV edició de la fira de Microprojectes

wordcloudfira

El passat 5 de desembre el PFI “Auxiliar de construcció” participarem de la darrera edició de la fira de Microprojectes, on els PFI’s d’arreu del país ens vàrem trobar en una jornada d’intercanvi d’experiències. Tan elevat era el nombre de participants que estava organitzat en tres torns, dos de matí i un de tarda.

Nosaltres estàvem al primer torn i després de la presentació protocol·lària de la Sra. Olga Romero, cap del Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional ens vam organitzar per sales, en total 15 de les diferents famílies professionals: Informàtica, Imatge personal, Administració i gestió, Agrària, Maritimo-pesquera, Comerç i màrqueting…

A la nostra sala de la família d’Edificació i obra civil estaven representats nou instituts:

Nosaltres vàrem participar en la construcció del jardí poètic, una idea del departament de català, que consistia en la instal·lació en un racó del pati del centre d’uns faristols metàl·lics i un banc, per poder llegir poesia fora de l’aula, en contacte amb la natura i gaudint del sol i l’aire. Us enllacem la nostra presentació

presentació genially

En resum, va ser una jornada molt enriquidora on els nostres alumnes varen poder veure els treballs d’altres instituts, les diferents maneres de presentar i la gran diversitat d’alumnat als PFI de la família d’Edificació i Obra Civil. També volem destacar el bon nivell de presentació oral dels nostres alumnes i l’esforç i voluntat pròpia d’emprar el català per fer-la.