DESITJOS SENSE FRONTERES

Els/les alumnes de l’Aula d’Acollida i del PFI s’han preguntat què esperen per aquest 2022 i el resultat són tots els desitjos que omplen el mural tan màgic i personal que han creat i penjat als passadissos de l’institut.

El nostre centre es caracteritza per les moltes cultures i diferents llengües que hi conviuen; així que, sota el lema “Tant és quin sigui el color de la meva pell o l’origen dels meus pares”, han volgut transmetre un missatge d’il·lusió i esperança a la resta de l’escola. A l’hora de desitjar un món millor, sense fronteres, sense COVID, sense distàncies per tornar a abraçar a la família… tots/es som iguals i d’aquesta manera ho transmet el mural on es poden llegir els diferents desitjos amb gairebé dotze llengües diferents.

Ha estat interessant compartir els sentiments a la classe!

La resta de l’alumnat del centre pot seguir ampliant el mural amb aquelles paraules o frases que ens inundin d’energia positiva i de nous desitjos de cara a l’any que s’apropa.