Comencem el projecte de custòdia de la Bassa del Montsià

Aquest curs iniciem un nou projecte, un projecte de custòdia del territori, impulsat des de la coordinació d’Escoles Verdes del centre. Es tracta d’un projecte que pretén millorar un espai natural per tal de fer-lo més sostenible i afavorir la biodiversitat del nostre entorn. També té la funció de conscienciar la població de la riquesa natural que tenim al terme municipal i millorar l’espai per tal que tots en puguin gaudir i fer-ne un bon ús.

Des del centre, s’ha decidit custodiar la Bassa del Montsià, un lloc molt proper a la població i que, segons hem pogut observar, té algunes mancances que caldrà reparar.

La primera activitat que s’ha dut a terme des del centre, per tal de fer una diagnosi de l’estat actual de la bassa, han estat tres sortides, durant la setmana de la natura (31 de maig, 1 i 2 de juny) en les quals han participat els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. A partir de les dades recollides per l’alumnat es planificaran les següents accions a efectuar a l’espai de cara a cursos vinents.