COM SONA L’ESO 2021

Com sona l'ESO

El Grup Coral del nostre Institut participa en el nou projecte de Com sona l’ESO d’aquest curs 2020-2021, que s’ha adaptat a la realitat actual i ha plantejat un nou repte artístic a la comunitat educativa: la gravació d’un àlbum conceptual, anomenat “La línia invisible” que compta amb 9 cançons cantades per 9 personatges diferents, amb la finalitat de pujar-lo a Spotify, Amazon Music, Apple Music, Youtube, etc.

Ja que la situació no ens permetia trobar-nos físicament i fer el que ens agradava (actuar), CSE va llançar un projecte diferent que es va adaptar al difícil moment que estàvem-estem vivint, però que, alhora, ens permetia continuar units, com sempre, mitjançant l’art.

La línia invisible també ha seguit altres camins, i ha arribat a altres artistes i grups que també han volgut estirar-la, posant les seves veus a diferents cançons del disc. Parlem d’Auxili, La Fúmiga, Anna Millo, Smoking Souls, Desiguales i El Diluvi.

Escoltar a SPOTIFY >>>

Escoltar a APPLE MUSIC >>>