ACCIONS DEL PROGRAMA ESCOLES VERDES

Escola Verda - Recollida Alumini

Setmana Residus 2019La setmana de l’11 al 15 de novembre, els alumnes de l’Institut Manuel Sales i Ferré, han participat en la recollida selectiva del paper d’alumini, dintre del marc de “XI Setmana Europea de la Prevenció de Residus”. Per fer aquesta recollida selectiva s’han instal·lat papereres a cada aula i una a l’entrada del pati. Els alumnes de 2n d’ESO de l’optativa “Juguem net” han recollit les papereres d’alumini i han pesat tot el paper recollit, que ha sigut un total de 570 g. Tornarem a fer aquesta campanya de recollida de paper d’alumini, entre altres accions, els pròxims trimestres d’aquest curs per observar si en disminueix el consum.

Altres activitats del programa que ja estan en marxa durant el curs actual són la matèria optativa “Juguem net” i l’acció “Camins Segurs” que té lloc tots els dijous del curs a primera hora i consisteix en el tancament del trànsit rodat als carrers adjacents a l’Escola Ramon y Cajal i a l’Institut. Amb això es pretén fomentar l’hàbit saludable d’anar a classe a peu o amb bicicleta/patinet i així contribuir a la reducció de la contaminació ambiental.

#ewwrcat
#ewwr