VISITEM EL PARC INFANTIL DE TRÀNSIT

El passat mes de febrer, l’alumnat de 3r va visitar el parc infantil de trànsit de Viladecans. Allà, dos policies ens van fer una explicació molt interessant i important sobre mobilitat segura i vam poder gaudir de diverses activitats.

Vam fer un memory, un concurs de dibuix i vam anar en bicicleta per un circuit de trànsit. Mentre alguns anaven en bicicleta, altres feien de vianants. Tots i totes havíem de fer cas dels senyals de trànsit i de les indicacions del policia. Abans de fer la visita al parc de trànsit, a l’aula havíem estat treballant els senyals que podríem trobar-nos allà: alguns de precaució, prohibició i obligació.

Les activitats del memory i el concurs de dibuix també ens van agradar molt. Els guanyadors/es van tenir de regal una enganxina reflectant perquè els cotxes ens puguin veure quan anem pel carrer. Però, a més a més, a tot l’alumnat ens van regalar una bossa reflectant, que segur que farem servir molt.

Vam gaudir molt d’aquesta sortida i vam aprendre coses molt importants sobre mobilitat segura.