SISÈ: AMICS PER SEMPRE AMB L’ESCOLA DE CASTELLÒ

Durant tot aquest curs els alumnes/as de sisè de l’escola han mantingut una gran correspondència amb alumnes de sisè d’una escola de Castelló i s’han fet noves i intenses amistats.

S’han interessat per les coses del dia a dia de l’escola, per les seves afinitats en el temps lliure i per la seva vida en general. I sabeu què? Que segur que s’han fet noves amistats que perduraran en el temps.

Per fer això s’ha utilitzat el vell i romàntic mitjà de comunicació de la carta escrita.

Però tot arriba a un final i aquesta activitat, igual que el curs, s’acaba. Per això s’han adreçat una missiva final d’agraïment per la comunicació establerta que ajudarà a fer noves amistats.

AMICS PER SEMPRE I BON ESTIU !