NO a la violència!

S’apropa el 25 de novembre, dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, i malauradament continuem tenint la necessitat, AVUI I CADA DIA, de treballar intensament i prendre consciència sobre la importància de la prevenció i l’abordatge de les violències masclistes.

Per a l’abordatge de la violència masclista des de la comunitat educativa és primordial educar en relacions afectives sanes. Cal visibilitzar una violència que fa molt mal, i que no sempre s’està preparat ni preparada per reconèixer. És per aquest motiu que cal posar-hi nom i afrontar-la.

Volem disposar d’eines efectives des de la comunitat educativa per fer front a aquelles situacions que NO s’han de naturalitzar i que impliquen desvaloració de les nenes, noies o dones, control abusiu, aïllament, submissió… Volem unes escoles lliures de violències!

L’alumnat de 2n ha reflexionat entorn a aquest tema i ha realitzat una dinàmica per tal de prendre consciència sobre el valor i la qualitat de l’estima cap als altres.