Mostra de Teatre a 4t!

Com cada any, l’alumnat de 4t  ha preparat una obra de teatre en llengua catalana gràcies a un projecte que ens ofereix l’Ajuntament de Viladecans a totes les escoles del municipi. Els nens i nenes han treballat de valent durant tot el curs per aprendre el guió del seu personatge així com la manera d’interpretar-lo, situar-se i moure’s a l’escenari, utilitzar un to de veu i entonació adequades… Amb aquesta activitat hem aconseguit treballar molt l’expressió oral, així com la comprensió lectora i altres aspectes relacionats amb la convivència com és la cohesió de grup, l’empatia i solidaritat i el treball en equip.

Volem donar les gràcies al nostre dinamitzador de teatre, el Toni, que ens ha ajudat en tot el procés i ha estat una peça clau!

També felicitem molt als nostres alumnes ja que la mostra de teatre que van realitzar a l’Atrium va ser tot un èxit i es van superar a ells mateixos!

Aquest curs, l’obra de teatre es titulava “Quin cap tenim” i tracta d’una família que es passa tot el dia davant de les pantalles menys la filla petita que prefereix  tancar-se en el seu dormitori a llegir o pintar… Un matí la família d’electroaddictes en aixecar-se tenien el cap quadrat!

Trobaran els metges una solució a aquesta malaltia tan estranya? Podrà la filla petita explicar a tots que ella sap com curar la seva família i veïns?