Endinsats de ple a la Lliga de Llibres

La lliga de llibres és una activitat en què participen més de 300 alumnes de 4t de primària de Viladecans. Els nens i nenes de l’escola Montserratina no en som una excepció i per això ja estem endinsats de ple en les lectures dels 10 llibres participants que estem llegunt durant el curs.

Aquesta lliga s’organitza amb el Departament de Cultura i Educació municipal en coordinació amb la biblioteca de la Vila, on hi ha una secció sencera dedicat a la Lliga. El format, com el d’una competició esportiva, portarà a tots els nens i nenes a les eliminatòries del mes de maig.

En aquests mesos previs els participants no només s’han de llegir els llibres sinó que han de pensar i redactar les preguntes sobre les lectures que es faran el dia de la competició.

De moment les classes de Canadà i la Xina portem un bon ritme de lectura. No trigarem gaire en convertir-nos en experts.