Deures d’Estiu 6è

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar els deures d’estiu per a l’alumnat de 6è, elaborats pel grup de caps d’estudi de les escoles públiques de Viladecans i Sant Climent. Es tracta de quatre dossiers destinats a reforçar les competències bàsiques de les àrees de Català, Castellà, Anglès i Matemàtiques.

Aquests dossiers s’hauran de lliurar al tutor o tutora de 1r d’ESO a l’inici del curs vinent. El professorat de les diferents matèries els tindrà en compte en l’avaluació del primer trimestre.
➡ L’alumnat que no hagi superat alguna d’aquestes àrees els haurà de realitzar obligatòriament.
➡ Per a la resta d’alumnes, els dossiers tenen un caràcter opcional i serveixen per repassar i consolidar els aprenentatges adquirits al llarg del curs.

Us desitgem un molt bon estiu i que gaudiu d’aquest temps en família.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>