Biblioteca Oberta al Barri

L’escola compta amb el servei de:

BIBLIOTECA OBERTA AL BARRI”

El servei començarà el dilluns 30 de setembre i l’horari serà de dilluns a dijous de 16:30h a 18:30 hores.

Recordeu que la Biblioteca és un espai on podem llegir i somiar, fer els deures, realitzar treballs cooperatius, consultar informació a Internet, fer prèstec dels llibres de lectura, gaudir de jocs de taula i de diferents activitats dinamitzades per la persona responsable d’aquest servei.

Cal cuidar d’aquest espai que compartim tots i totes i gaudim plegats del plaer d’una bona lectura!

Aquest curs volem crear una Comissió Mixta de famílies i mestres per millorar aquest espai! Si esteu interessats en formar-ne part, envieu un correu electrònic a l’escola i us informarem!!