Olimpíada Matemàtica 2023

Estimades famílies,

La propera setmana comencem l’Olimpíada Matemàtica a l’escola per tal de fomentar l’ús de coneixements matemàtics, capacitats de raonament i resolució d’enigmes de caire lúdic.

Aquí teniu les bases:

• L’Olimpíada Matemàtica es realitzarà al llarg de quatre setmanes.
  • La participació de l’alumnat serà voluntària.
  • Els enigmes es penjaran a la pàgina web els dilluns.
  • Els alumnes disposaran fins dijous per contestar.
  • L’alumne/a haurà d’omplir online el formulari que correspon al seu cicle.
  • Només es pot contestar una vegada. En cas de més d’una resposta aquesta quedarà invalidada.
  • Els divendres la Comissió Matemàtics, valoraran les respostes i atorgaran la puntuació.
  • En penjarà una graella on es registrarà la participació dels alumnes per classe del cicle, no els encerts.
  • Hi haurà un premi per a cada guanyador/a dels diferents nivells.  També es premiarà a la classe més participativa.
  • El lliurament de premis es farà el dimarts 14 de març 2023, dia de les Matemàtiques.

La participació de l’alumnat és voluntària, així que animeu als vostres fills i filles a participar!!!

Recordeu que valorem els encerts, però també la participació!!!

Endavant i… molt bona feina!!

Comissió Matemàtics