L’HÀBIT LECTOR

Ja hem començat el curs i amb ell l’inici d’un bon ús dels llibres i contes que tenim a la biblioteca de l’escola.

Un cop a dintre hem recordat algunes normes, entre elles: no fer soroll, parlar fluixet, mirar contes i deixar-los en el prestatge corresponent…

A l’acabar cadascú de nosaltres hem escollit un conte i ens ho hem portat a la classe on el podrem visualitzar amb més detall i tenir-lo uns quants dies a la nostra biblioteca d’aula.

Amb aquesta acció fomentem el gust pels contes, la creativitat, imaginació i l’interès per la lectura.

Cada dia la mestra ens explica un dels contes que hem portat i així anem veiem la importància que té la lectura ja que gràcies a ella ens ajuda a viure diferents aventures, a viatjar ben lluny amb la imaginació, i anar descobrint altres mons imaginaris.

El descobriment de la lectura i la seva motivació ens ajudarà a captar l’ atenció dels més petits que, de mica en mica, adquiriran un bon hàbit lector i el seu interès pels contes es crearà de forma natural i espontània.