Visitem l’INS Miramar!

El passat dimarts 20 de febrer, l’alumnat de 6è de primària de l’escola vam visitar l’Institut Miramar.

Ja s’apropa l’etapa de deixar enrere l’escola i endinsar-nos en l’interessat desconegut món de l’educació secundària. És per això que aquest institut ens va obrir les seves portes i ens va permetre conèixer la seva manera de treballar i entendre l’educació.

En primer lloc, ens van donar la benviguda la cap d’estudis del centre i dos alumnes de primer de la E.S.O (que ja coneixíem, perquè van ser alumnes de l’escola!). Ens van explicar les normes del centre i el seu funcionament. Ja sabeu que som molt curiosos i curioses, així que vam aprofitar per fer preguntes sobre els dubtes que ens inquieten.

Seguidament, ens van fer un recorregut per tota l’escola per familiaritzar-nos amb les aules i l’equip docent de la mateixa. Així, vam poder veure com treballen i què fan a totes les classes i tots els cursos.

Per acabar, l’alumnat de quart de la E.S.O ens van preparar una sèrie d’experiments. Això ens va permetre interactuar amb aquests i aquestes alumnes i, evidentment, amb la ciència. Va ser molt divertit!