REPTES A CINQUÈ: Juguem, Cooperem, Aprenem?

En l’educació actual, els reptes educatius enfrontats pels nens i nenes de cinquè curs són diversos i en evolució constant.

A l’escola, ens esforcem per proporcionar als infants un entorn d’aprenentatge ric i estimulant, on l’aprenentatge sigui actiu, on els recursos tecnològics enriqueixin els aprenentatges, on es fomenti la creativitat, la diversió i la cooperació. La utilització d’ una varietat de recursos per convertir els aprenentatges en activitats lúdiques, permeten als alumnes aprendre i gaudir alhora amb els seus companys i companyes.