Portes viatgeres!

L’escola és un espai on els infants estan moltes hores i és important que se sentin còmodes i motivats per enfrontar-se a nous reptes, descobertes i amb ganes d’aprendre cada dia. Per aquest motiu, considerem cabdal tenir cura de l’estètica dels espais i materials. En aquest sentit, la decoració juga un paper molt important. És per això que a l’escola, a més de les aules i els passadissos, les portes de les aules també formen part de la decoració. Aquest curs, cada porta està decorada amb elements característics del país al que viatgem.

A continuació podeu veure les portes de 2n de primària: Austràlia i Egipte.