PARTICIPEM A LA JORNADA DIGIBAIX

Estimades famílies,

El passat 22 de febrer vam participar a la Jornada Digibaix!!! Una jornada on ens vam reunir professionals del món de l’educació de Gavà, Begues, Sant Climent i Viladecans per intercanviar diferents experiències relacionades amb l’Àmbit Digital. L’objectiu era crear un espai centrat en la pràctica pedagògica per facilitar la reflexió a partir de l’intercanvi d’experiències que aprofiten el potencial de les tecnologies per enriquir diferents contextos educatius. A més, vam gaudir de la xerrada “Gamificar l’aprenentatge. Un bon repte per repensar l’educació” per part de l’expert en gamificació, Oriol Ripoll.

La nostra escola vam presentar el taller de Racons digitals de lectura on treballem LA LLIGA DE LLIBRES amb les docents i alumnes de 4t de primària: diverses propostes de treball cooperatiu en les que els alumnes fan recomanacions amb Realitat Augmentada o croma, pensen preguntes a respondre pels companys amb kahoot o a través d’un mur digital o analitzen els diferents personatges i els presenten amb Keynote. Enriquir un cartell explicatiu, fer pòsters o llibres interactius amb contingut multimèdia, recomanar lectures… són algunes de les possibilitats que van descobrir utilitzant l’app Hp Reveal. També van explorar com gravar un vídeo amb la imatge de fons que van decidir, gràcies a Touchcast Studio. Simular un estudi de televisió és fàcil!

Aquí teniu les infografies de les APPS que va crear l’alumnat de 4t per la jornada:

I algunes fotos de la Jornada:

Si voleu descobrir una mica més, aquí teniu la WEB DE LA JORNADA DIGIBAIX, on trobareu tots els materials, i aquests vídeos:

Agraïr la nostra participació a l’equip organitzador d’aquesta gran Jornada. I un agraïment en especial per a la Sara, l’Andrea, la Leire i el Jordi (alumnes de 4t) per la seva col·laboració amb les docents Elena León i Ana Domínguez. Ho vau fer molt i molt bé, compartir és aprendre! Felicitats!!!