PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES A L’ESCOLA

A la nostra escola les famílies tenen un paper fonamental, són presents en el dia a dia, s’impliquen en el procés d’aprenentatge i en la vida del centre i, cada cop, són més conscients de la seva valuosa aportació a l’escola.

Acollim i cuidem les famílies i, construïm, juntament amb elles, ponts de participació, confiança i col·laboració, de manera que sentin que formen part de l’escola i de tot el procés educatiu  dels seus infants.

Les famílies estan convidades a participar en la vida de l’escola. Aquesta participació  i implicació té aspectes molt positius en els infants.

A I3 les famílies ens han vingut a explicar contes, a ensenyar  cançons,  a tocar el piano, a fer un ball, a fer uns murals molt macos, a fer manualitats molt divertides i originals, a compartir la seva experiència professional, a fer una activitat sobre la relació entre alimentació saludable i càries, a fer diferents tallers per la festa de Sant Jordi, a treballar les emocions amb els seus fills i filles a partir de diferents dinàmiques…

Per als nens  i les nenes és un regal realitzar aquestes activitats que ben segur guardaran en el bagul dels seus tresors i de les experiències boniques.

Amb les famílies la nostra escola és millor!

MOLTES GRÀCIES, FAMÍLIES!