L’alumnat del Institut Mestres ens prepara una obra de teatre

El passat dimarts 6 de juny, alguns alumnes de l’institut Mestres ens van visitar per explicar-nos una obra de teatre. Coneixien els noms de les classes d’Infantil i van personalitzar-nos unes obres de teatre molt especials.

Una obra va ser pels xilòfons i les maraques, un altre per les trompetes i les flautes d’èmbol i la última per la guitarra elèctrica i el piano.

Van fer interactuar molt al públic: ens van repartir “pètals de roses”, ens van donar dibuixos d’instruments per pintar i, sense dubte, va ser tot un èxit!

Moltes gràcies!