I tu, vols ser del grup?

Des de la biblioteca escolar, impulsem l’estima cap als demés mentre que prevenim l’assetjament escolar presentant el conte El club del valents.
L’alumnat de Cicle Inicial ha reflexionat entorn el respecte i ha sorgit la necessitat de crear el Club de les Valentes i els Valents a cada classe. Per tal de formar-ne part hem acordat unes normes, les quals tothom haurà de complir: ajudar als companys quan ho necessiten, parlar bé, compartir, dir paraules boniques com “gràcies”, “m’ajudes?”, “si us plau”, etc.
L’objectiu és fomentar l’èxit dins d’un model dialògic de convivència on es fomenten debats i reflexions que buiden d’atractiu la violència. D’aquesta manera, dotem d’importància comportaments que generen benestar cuidant i tractant bé a les persones.

A continuació podeu veure quines superheroïnes i superherois hem creat representant així, el grup tan valent al que pertanyem.

I a tu, t’agradaria formar-ne part?