Ens visita la Gemma Armengol!

Els nens i les nenes de 1r de primària reben l’agradable visita de l’escriptora Gemma Armengol, l’autora dels contes Les bestioles del jardí.
El petó de l’Antonieta i Un dia a la platja són els dos contes que més hem treballat durant el 2n i 3r trimestre. Tot i això, hem llegit altres contes de la Gemma Armengol que també ens han agradat molt. Què divertida és la protagonista del conte, la marieta Antonieta!!! Sempre li passen coses!

La Gemma ha vingut molt amoïnada perquè ella i l’il·lustrador Oscar Julvé han començat a pensar en una nova aventura de la marieta Antonieta, la protagonista d’aquesta col·lecció, però no acaben de trobar la manera d’acabar-la. Per això ens ha començat a explicar la història en un teatre kamishibai de fusta i ha demanat l’ajuda de tot l’alumnat de primer per a trobar idees ben originals per al final. Entre tots i totes hem escollit els personatges, l’hem ajudat a trobar un final pel conte i l’hem titulat La festa de les verdures. Ha estat súper emocionant!

També hem pogut parlar una estona amb la Gemma sobre la seva feina com a escriptora. Les nenes i els nens tenien moltes preguntes. Volien saber com va començar a escriure, quant de temps triga en acabar un llibre, com descobreix els personatges, de quina manera es posa d’acord amb l’il·lustrador, quin nombre de llibres ha escrit. Ha estat molt interessant! I darrerament, ens ha signat els llibres que portàvem!

Moltes gràcies Gemma! Ens ha encantat coneixe’t!