Els nens i nenes d’Infantil ens hem retrobat i compartint joguines ho hem celebrat!

S’han acabat les vacances de Nadal i hem tornat a l’escola amb una setmana plena d’emocions.

Després de molts dies sense veure’ns, tots els nens i nenes i les mestres d’Infantil teníem ganes de compartir les experiències viscudes durant aquests dies. També estàvem molt emocionats, ja que volíem saber si els reis ens havien portat els regals que havíem demanat.

Tots junts vam descobrir que, al teatre, els reis mags d’orient regals ens havien deixat i amb molta il·lusió vam anar a descobrir que ens havien portat.

Ens van agradar molt els regals, però les emocions van continuar…

Vam acabar la primera setmana d’escola compartint joguines que més ens agradaven!!

Ha sigut molt bonic veure com els nens i nenes tenien ganes d’ensenyar i explicar què havien portat i veure com exploraven i jugaven conjuntament.

Educació Infantil