ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DEL PIANO VAN DECIDIR QUE VOLIEN FER UNA CANÇÓ!

Però… Per on podíem començar?

Era la primera vegada que afrontàvem un repte com aquest!

Després de valorar diferents opcions, vam decidir que començaríem per la lletra. Cadascú de nosaltres diria una paraula que ens agradaria que sortís a la nostra cançó i, després d’això, intentaríem unir aquestes paraules per fer frases amb significat que quedessin bé entre elles.

Després vam buscar a internet una base al piano d’ús lliure que ens agradés i vam demanar ajuda a la  Sara, mestra de música de l’escola, per a que ens ajudés amb la melodia i amb les últimes modificacions de la lletra.

Van estar molts moments de fer i refer, moltes setmanes d’esforç per aconseguir el resultat que esperàvem, i finalment vam donar per acabada la nostra cançó. Ara només faltava fer la gravació!

Aquest últim procés ha estat el més divertit per nosaltres. Ens fa molta gràcia escoltar les nostres veus com si fóssim autèntics cantants professionals!

Voleu veure com ens ha quedat?

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Instrumental: @zleo

Melodia, gravació i edició de vídeo: Sara López