Els efectes especials del cinema a l’escola

La setmana passada l’alumnat de primer i segon de primària va realitzar un taller d’animació i cinema amb en Bombeto.

Al Bombeto li agrada molt l’animació i el cinema perquè es realitzen jocs infinits dels que sempre poden sortir coses noves i diferents depenent de qui hi jugui. Com que no sempre sabem com funcionen, ni les possibilitats que tenen… tothom hi podem jugar i aprendre!

I el fet de conéixer i vivenciar en primera persona els trets característics del cinema ha permés que els infants poguessin comprendre la importància dels efectes especials. A través del joc i l’experimentació hem descobert moltes coses i hem gaudit molt!

Aquí us deixem unes fotos de l’activitat realitzada a l’escola de la mà d’en Bombeto!