L’ALUMNAT DE L’ESCOLA S’AUTOAVALUA

Els nens/es de cinquè com tota la resta d’alumnat de l’escola realitzen la seva autoavaluació. Aquesta autoavaluació és fonamental per ells/es i els i les mestres de l’escola.

A Cicle Superior, es tracta d’afinar mitjançant una diana d’emocions i d’unes preguntes quina ha estat la seva feina durant el segon trimestre. Aquesta feina completarà l’avaluació feta pels mestres i els ajudarà en el seu procés de creixement personal, tant a l’alumne/a com al mestre/a.

L’alumnat de cinquè utilitzant l’IPAD per fer una autoavaluació de la seva feina durant el segon trimestre.

Ruleta de les emocions i preguntes d’autoavaluació