DINÀMIQUES D’EMOCIONS AMB FAMÍLIES

La darrera setmana tots els infants de l’escola vam rebre una visita molt especial a l’aula, la vostra, la de les famílies.

Una vegada al mes us convidem a l’aula per tal que pugueu compartir amb els vostres fills i filles una estona plegats i també pugueu veure com treballem les emocions i els valors a la nostra escola.

Cada sessió plantegem activitats diferents, però normalment intentem que totes acabin amb una estona de conversa que ens porti a la reflexió.

En l’última dinàmica que vam fer amb les famílies de I5, per exemple, ens vam dividir en 5 grups. Tots teníem el mateix objectiu: CONSTRUIR UNA CIUTAT amb les peces que teníem sobre la taula.

Realitzant aquesta activitat vam poder treballar en equip a través del joc. Ens vam adonar que això implicava respectar els altres, aprendre a compartir i ser tolerants amb les decisions dels altres.

A continuació us deixem algunes fotos de la sessió.

Equip docent d’Infantil